איך לתכנן חופשה משפחתית מושלמת בארץ

טיפים ועצות לחופשה מושלמת לכל המשפחה:  

החגים כבר כמעט הסתיימו ולפני כל בית אב בישראל עומדת משימה לא פשוטה – הצורך למצוא תעסוקה ובידור לילדים במהלך חופשי הקיץ הארוכים בהם לא מתקיימים לימודים בבתי הספר. לאחר שהילדים יסיימו את הקייטנות שלהם והסבים והסבתות יתרמו את חלקם למאמץ המשפחתי, נצטרך למצוא דרכים יצירתיות להעסיק אותם.

חופשה משפחתית תמיד יכולה לבדר כל ילד ולגרום לו להנאה רבה. חופשה זו יכולה להיות ייחודית מאוד ויכולים להיות הרבה מאוד היסטוריה, שעשועים ועניין. המקום המושלם לחופשה משפחתית בארץ הוא העיר ירושלים. בירושלים יש אינספור פעילויות לילדים בני כל הגילאים. במהלך החופשה כדאי ללון באחד ממלונות רשת סמארט הוטלס שיאפשרו לכל משפחה להגיע בצורה נוחה לאטרקציות המרכזיות בעיר כמו העיר העתיקה או אתרי מורשת לאומיים אחרים.

מדוע כדאי לנסוע לירושלים לחופשה משפחתית?

חופשה משפחתית בירושלים יכולה להוות זמן גיבוש מהנה מאוד לכל משפחה. בירושלים ניתן ללכת לגן החיות התנכ”י, לבקר במוזיאון גבעת התחמושת או במוזיאון ישראל (שמקיים בחודשי הקיץ פעילויות מיוחדות לילדים) וכמובן לבקר בעיר העתיקה. ירושלים היא עיר בינלאומית. בה ניתן לבקר בכנסיות רבות (ממש כמו בחוץ לארץ). בעיר העתיקה ניתן לקחת את הילדים למנהרות הכותל וגם לכותל עצמו. ניתן לבקר ברובעים השונים של העיר העתיקה ולקינוח ניתן לנסוע לשוק מחנה יהודה בעיר לארוחה ארצישראלית טובה. בעיר ניתן להתאכסן במלונות הרשת בירושלים וליהנות מגישה נוחה לכל אתרי התיירות המרכזיים.

חופשה משפחתית- למה חשוב לבחור מלון איכותי?

הבחירה לבלות חופשה משפחתית בירושלים היא בחירה מאוד מומלצת ונבונה. חשוב במיוחד לשים לב במהלך החופשה באיזה מלון נבחר להתאכסן. מלונות בירושלים מציעים מבצעים רבים כמו גם מלונות זולים יחסי, תלוי בעונה ובתפוסת המלון. אנחנו במלונות סמארט הוטלס מציעים שלושה בתי מלון ברחבי ירושלים המומלצים למשפחות. מלונות אלו הם למעשה מלונות בוטיק בהם ניתן ליהנות מפרטיות רבה. במלון הילדים יוכלו לשחק באופן חופשי ובטוח.

יתרון נוסף של המלונות של הרשת הוא שהם קרובים מאוד לאתרי תיירות ואטרקציות מרכזיות בעיר כך שלא נצטרך לנסוע נסיעות ארוכות במכונית (או בתחבורה ציבורית) עם הילדים שנסיעות ארוכות יכולות לשעמם אותם. לסיכום, חופשה משפחתית בעיר הקודש יכולה להיות מאוד מהנה לכל משפחה. חשוב לתכנן מראש את החופשה ולדעת מה נעשה בכל יום בה. יש אתרים שסגורים ביום שבת ויש אתרים ששעות הפתיחה שלהן הן מיוחדות ועלינו להיות מודעים לכך. תכנון החופשה מראש יבטיח את ההנאה בה ויהפוך אותה לחופשה איכותית הרבה יותר.