ברוכים הבאים לג'רוזלם אין

מלונות בוטיק בישראל 

היופי הארץ ישראלי מושך אליו תיירים רבים, ומעניק גם למקומיים רצון לטייל בכל הארץ ולהגיע אל כל המקומות הכי מרהיבים שלה. דבר זה הוביל לבנייה של מלונות רבים ובתי הארחה לא מעטים, על מנת שלכל אלה שחפצים לטייל, בין אם מדובר בתושבים המקומיים ובין אם בתיירי החוץ, יהיה היכן ללון.

הייחוד של מלונות הבוטיק

נדמה שלצד כל המלונות ומקומות הלינה הללו, ישנם מספר מקומות שלקחו צעד אחד קדימה, והעדיפו להקים מלונות בוטיק, מלונות הרבה יותר מהודרים והרבה יותר מרשימים, מלונות שמציעים רמת אירוח שונה לחלוטין מזו המצויה במקומות הלינה האחרים, מלונות שמעניקים את החוויה, יותר בעצם השהייה במקום מאשר הטיול בין הרחובות המרתקים והנופים המרהיבים המצויים סביבם. אחד ממלונות הבוטיק הבולטים הללו הוא מלון הבוטיק “המקום” אחד מהמלונות המרהיבים ביותר בארץ הממוקם במושב נטועה שבגליל המערבי. מדובר בטירות שכאילו יצאו מהאגדות, הממוקמות בין גוונים שונים של ירוק, אשר בכל אחת מהן תוכלו למצוא סוויטה בעלת שלושה חללים שמאפשרת לכם להשתכשך בבריכת זרמים עצומה ופרטית, לטבול בתוך ג’קוזי משוכלל ולישון במיטות מיוחדות ויוצאות דופן.

אומנות השחזור במלונות הבוטיק

עוד מלון בוטיק בולט במיוחד הוא מלון “וילה כרמל”, מלון שמיקומו הוא בשכונת מרכז הכרמל החיפאית, שעצם מיקומו בסמוך לבתי הקפה הפופולריים ביותר בעיר, המסעדות הטובות ביותר של חיפה ובעיקר בקרבת הגנים הבהאיים המרשימים, הופכים אותו למלון ראוי ביותר. כל זאת עוד בטרם הספקתם להתרשם מעצם עבודת השימור המדויקת שנעשתה במקום, עבודת שימור שמציגה לבאי המלון גרם מדרגות מעוגל, תריסים במראה מיושן ובעיקר את ההרגשה שהם ישנים במבנה שהוקם בשנות ה-20 של המאה הקודמת, אך עדיין מקבלים שירותים של המאה ה-21 הכוללים חדרים מפוארים, מצעים איכותיים ומסכי טלוויזיה שטוחים וגדולי מימדים. מלון בוטיק זה אינו המלון היחיד שמתגאה בעבודת שימור איכותית, כאשר המלון הנוסף שחורט זאת על דגלו זהו מלון האפנדי. “אפנדי הוטל” הינו נמצא בעיר העתיקה של עכו בסמוך לחומות ולים, והינו שיחזור מדויק של שני המבנים ששכנו במיקומו קודם לכן, שיחזור שנעשה על ידי אמני שימור מיוחדים מאיטליה. במלון תוכלו למצוא גם חמאם תורכי בן 400 שנה ומרתף יינות מיוחד שמציע סיור מרהיב ומכיל גם בר יין אינטימי.

מלונות הבוטיק של תל אביב

גם אטרקציות במלון הבוטיק כמו החמאם הטורקי ומרתף היינות של מלון האפנדי אינן נחלתן הבלעדית של מלון אחד בלבד. מלון בוטיק בתל אביב, אשר נבחר לאחד מ-70 מלונות הבוטיק היפים ביותר בעולם, אשר מתהדר באטרקציה בדמות מסעדה יוקרתית בשם עלמה לאונג’ הממוקמת במלון ומנוהלת על ידי השף יונתן רושפלד, הינו מלון עלמה. באופן לא מפתיע, תל אביב היא אחת מהערים הבולטות ביותר בכל הקשור למלונות בוטיק, כך שהיא מתהדרת במלונות בוטיק איכותיים בנוסף למלון עלמה, כמו למשל מלון ברדיצ’בסקי, המתקרא הוטל B, הממוקם ברחוב שקט אך עדיין נמצא במרחק נגיעה מלב העניינים של רחוב רוטשילד ההומה.

החדרים שלנו

הזמינו חופשה אונליין