ברוכים הבאים לג'רוזלם אין

ירושלים של זהב. ושל נחושת וגם של אור. אבל ירושלים היא בעיקר עיר של אטרקציות. כל מקום אליו תפנו, לכל מקום אליו תגיעו, תמיד תמצאו חוויה אחרת וסיפור היסטורי אחר שילמד אתכם עוד קצת על המקום בו אתם עומדים ויחבר אתכם בצורה החזקה והמשמעותית ביותר אל העיר.

מדוע חשוב לקחת מדריך טיול בירושלים

אך כדי לעבור בין כל האטרקציות של העיר ולבקר בכל המקומות המרשימים שלה, יש לסייר בעיר. ועל מנת לסייר בעיר בצורה הטובה והמפורטת ביותר ולהצליח וללמוד כמה שיותר על ההיסטוריה רבת השנים של העיר, אין בכלל ספק כי חשוב מאוד יהיה לקחת מדריך טיול בירושלים, מדריך שמכיר היטב את העיר, יודע היכן נמצאת כל אבן ומה מסתתר מאחורי כל פינה, על מנת להוציא את המיטב מסיבוב בבירת ישראל. כל פינה בעיר מסתירה שפע של מידע, כל סמטה הינה סמטה בה עברו גדולים וחשובים במהלך ההיסטוריה של עם ישראל ולכן אין זה מפתיע שאנשים רבים מאמצים את ההמלצה הזו ובוחרים לערוך טיול ברחבי העיר, כשאותם מוביל מדריך מנוסה, גם אם הם גרים לא רחוק מירושלים או אפילו בעיר עצמה.

מה יתרום המדריך בסיור בכותל המערבי

אחד המקומות המתויירים ביותר בכותל הוא גם אחד המקומות שהכי מצריכים מדריך שיוביל אתכם בו והוא הרובע היהודי וגולת הכותרת שלו, הכותל המערבי. השריד היחיד מתקופת בית המקדש והחלק שנותר שהינו שכן הכי קרוב לקודש הקודשים הוא אתר עלייה לרגל בקרב יהודים רבים מכל רחבי העולם, כשפעמים רבות מגיעים אליו גם אנשים מדתות אחרות. בכל ביקור בכותל תוכלו להבחין במתפללים רבים, חיילים שעורכים את טקס ההשבעה המקום או באנשים שמגיעים למקום על מנת לטמון פתק, וזהו רק חלק מזערי מהתרבות, ההיסטוריה והסיפורים אותם תוכלו לשמוע על הכותל, על הרובע היהודי וגם על הרובע המוסלמי, הנוצרי ואפילו הארמני, הכל מפיו של מדריך טיול בירושלים שכאמור לא רק יסייר אתכם בין כל המקומות בעיר אלא יציב בפניכם אפשרות מהנה להשכיל וללמוד כמה שיותר על עיר הבירה של ישראל.

בין שוק מחנה יהודה למשכנות שאננים

כמובן שלא רק בכותל המערבי תזדקקו לשירותיו של המדריך המוסמך, אלא בכל מקום אליו תפנו בירושלים תשמחו אם הוא יעמוד לרשותכם. סיור בשוק מחנה יהודה עם מדריך שכזה יוכל לפתוח בפניכם עולם שלם של טעמים ודוכנים בשוק אליהם לא כל תייר ממוצע יוכל להגיע. המדריך גם יוכל לקחת אתכם לטייל בסמטאות של השכונה הראשונה בירושלים שהוקמה מחוץ לחומות, שכונת משכנות שאננים, שם תוכלו לראות את הבתים העתיקים של אחת מהשכונות הכי מפורסמות בעיר. גם לסיור בטיילת ארמון הנציב תמיד יהיה טוב ללכת יחד עם מדריך צמוד, זאת על מנת לא לפספס את גולת הכותרת של המקום, התצפית המרהיבה שלה.

החדרים שלנו

הזמינו חופשה אונליין