ברוכים הבאים למלון סוויטות רמון

אחד מהדברים עליהם כולנו יכולים לברך זה היותה של ארץ ישראל אחד מהמקומות היפים ביותר שיש בעולם. בכל איזור אליו תגיעו, לכל מקום אליו תיסעו, תמיד תוכלו למצוא מקום מרהיב הנגלה לפניכם. גם איזור הדרום אינו שונה. ובעיקר איזור מצפה רמון.

קודם כל ולפני הכל- מכתש רמון

מצפה רמון ידוע בשל יופיו ובשל כמות התיירים הרבה שפוקדת את האיזור, הן תיירי פנים והן תיירי חוץ. המקום הבולט ביותר באיזור מצפה רמון הוא כמובן מכתש רמון, שמאפשר טיולים רבים סביב לו וביקור בכמה מהמקומות המרהיבים ביותר בארץ, כמו גם מלונות במצפה רמון. טיולים במצפה רמון הם טיולים שמובילים אתכם להמוני מקומות אטרקטיביים בסביבת המכתש, כמו למשל חאן סהרונים. מקום זה הינו נמצא על דרך הבשמים המפורסמת בה הובילו בשמים מתימן דרך פטרה ועד עזה. מסלול נוסף שמומלץ מאוד לעבור הוא אל נחל ארדון. מהשביל היורד אל הנחל יהיה ניתן לפנות אל מרגלות גבעת חרוט ומשם אל צומת שבילים כחול אדום ושקוף. אם תחליטו לטפס אל מעלה הגבעה, תוכלו להבחין בכך שהמאמץ היה בהחלט שווה, כאשר תזכו לחזות בנוף מרהיב מנקודת התצפית הנהדרת של הגבעה. לאחר התצפית תרדו בחזרה אל כיוון נחל ארדון, עד אשר תוכלו להבחין בשכבות סלע צבעוניות, כשהשיא של הטיול יגיע בדמות הדייקים שבקרבת הנחל, אותם גושים אנכיים הפורצים מהאדמה וחותך את הסלעים המסודרים בשכבות אחד על השני.

מצפה כוכבים ומלון איכותי

עוד מקום ששווה הגעה באיזור מצפה רמון הוא מצפה הכוכבים הנייד, שם ניתן להתרשם מתצפית כוכבים לילית או תצפיות על השמש באור יום, כשאם בחרתם בתצפית הפופולרית יותר, תצפית הלילה, תוכלו לערוך בזמן זה בילוי שלם הכולל גם ארוחת ערב מפנקת תחת כיפת השמיים. טיולים במצפה רמון גם בוודאי יצריכו מכם מנוחה קצרה באחד ממקומות הלינה הפזורים באיזור, כשללא צל של ספק המלונות המקומיים עומדים בשורה אחת עם כל המלונות היפים והמרשימים ביותר בארץ, כשהנוף הנהדר אותו ניתן לראות מכל מרפסת בחדרים השונים, הוא אחד הגורמים העיקריים לכך.

בעלי החיים אותם נפגוש במסגרת טיולים במצפה רמון

במצפה רמון תוכלו גם לפגוש באינסוף בעלי חיים מזנים שונים וממשפחות שונות. החיות אותן תוכלו לראות בטבע הן בעיקר יעלים, זאבים וצבועים. גם בבעלי כנף כמו בז ועיט תוכלו לחזות במהלך טיולים במצפה רמון, ואפילו בשפיריות רבות המרחפות מעל מקורות מים. פרט לחיות אותן תראו בטבע, ישנן חיות נוספות באיזור המצויות בחוות שונות שמציעות ביקור מקרוב. אחת מהן היא היען, שהתרחקות קלה ממצפה רמון תוביל אתכם לפגוש אותה ואת הביצים הגדולות אותן היא מטילה, בחוות היענים מול פארק אשכול. גם חוות אנטילופות מצויה בקרבת מקום, ושם תוכלו לראות לא רק את החיה בה מתהדרת החווה בשמה, אלא גם זברות וחיות נוספות, זאת לצד בקתות מיוחדות ללינה ובריכה, שגם אותן ניתן למצוא במקום.

החדרים שלנו

הזמינו חופשה אונליין