המלצה-על-חופשה-משפחתית-מיוחדת-ומגבשת-בירושלים

ארגון חופשה משפחתית הינו מורכב וקשה יותר ממה שיכול להיראות במבט ראשון, לפחות מהסיבה שמדובר בארגון בילויים שמתאימים לשני דורות, או במקרים מסוימים אפילו יותר (כאשר מחליטים להדק את הקשר גם עם דור הסבים). זו הסיבה לכך שהאחראיים על העניין צריכים לעשות הכנה משמעותית ביותר לפני כל נסיעה שכזאת.

האפשרויות המגוונות של חופשה משפחתית באזור ירושלים

אנשים המתגוררים באזור ירושלים יכולים ליהנות מאינספור אטרקציות במקום, היות והעיר עצמה מרתקת, ופעמים רבות גם התושבים הכי נאמנים שלה לא מכירים את כל פינותיה הקסומות לעומק. לכן ניתן לשנות את האווירה באמצעות נופש במסגרת אזור שונה של העיר, קרוב יותר העתיקה, או להיפך, יותר לכיוון ההרים שהאוויר בהם צלול כיין. ניתן לפנות למסע הקסום “שביל ירושלים”, שמוצע למבקרים הנלהבים ביותר של ירושלים – מסע רגלי ברחבי המקומות החשובים ביותר בעיר במהלך שלושה ימים. טיול זה עשוי להיות קשה מעט עבור ילדים קטנים ואנשים מבוגרים מאוד, אז יש לקחת זאת בחשבון, או לקחת את הגרסה הקלה יותר, או לחשוב על אפשרויות חילופיות.

מלבד המסלול המאתגר, ירושלים מספקת מגוון רחב של בילויים למשפחה: גן החיות התנכי, גן הפעמון, גן סאקר, ולחובבי הקניות תמיד אפשר לעשות גיחה לקניון מלחה.

אופציות אירוח באזור ירושלים

באופן טבעי, אחד הנוסעים שהכי מעניינים את האדם שיוצא לנופש, בין אם מדובר בילד או מבוגר – זה השאלה אחד המשפחה תתגורר בזמן הבילוי. בעבר הכל היה תלוי אך ורק בדבר אחד – תקציב. אך כיום ניתן למצוא הצעות שונות עבור סוגי שונים ומגוונים של מרחבי מגורים המתאימים לכל מטרה ובמחירים מגוונים. בין האפשרויות האלה ניתן למצוא:

מלון בוטיק – תופעה ידועה בתחום התיירות בשנים האחרונות שצוברת תאוצה בקרב מבקרים מחו”ל ותיירי פנים כאחד. מלון בוטיק מבטיח יחס אישי יותר מאשר נציגויות של רשתות המלונאות הגדולות. כמו כן, מלונות בוטיק (ובעיקר בירושלים) מציעים פעמים רבות חוויה ייחודית של העיר עצמה, זאת בזכות מיקומים אסטרטגיים באזורים המקורבים לנקודות היסטוריות, או בשכונות רומנטיות ופסטורליות ביותר. בצורה זו, מלון בוטיק מהווה חלק אינטגרלי מחוויה משפחתית ואפילו רוחנית.

סוויטה בבית מלון

בית מלון שומר על הסטאטוס שלו בתור מקום אירוח מרכזי, ולמרות כל הפיתרונות החדשים שמעניק שוק התיירות המודרני, לבתי מלון עדיין יש יתרונות רבים שאי אפשר לעמוד בהם, בין אם מדובר במלון וולדורף החדש והמפואר בירושלים, או ישרוטל באילת. האפשרות להיות בסביבה יוקרתית בעלת בונוסים נעימים כגון בריכה ענקית, בידור לילדים, חדר אוכל חופשי ועוד – כל אלה הופכים את השהות בבית מלון מפנקת בדיוק כפי שהיא הייתה מלפני עשור או שניים. ובחירה בסוויטה משפחתית תדאג לכך שלכולם יהיה מספיק מקום.

צימר

צימר מהווה נופש בפני עצמו, וזהו הרעיון שמאחוריו – חופשה משפחתית בביתן מעץ, בחיק הטבע, כאשר יש מגוון רחב של הזדמנויות להעביר זמן איכות ביחד. מדובר בפיתרון מעולה למשפחות עם ילדים קטנים, משום שלרוב מדובר בסביבה בטיחותית ביותר, כך שההורים יכולים להירגע מעט וליהנות מנופש ללא יותר מדי לחץ, ולאחר שהילדים הולכים לישון – ניתן ליהנות גם מזמן איכות זוגי.

וילה

אפשרות בילוי נוספת הינה השכרה של וילה – בית ענקי ומפנק שיכול לתת מקום נעים לשהות בו עם הילדים ואפילו עם הסבים. תנאים מפנקים, בריכה פרטית, פעמים רבות גם ג’קוזי, סאונה, שולחנות משחק ועוד – כל מה שצריך לאירוע מגבש לכל המשפחה. מדובר באחד מהסוגים הפופולריים ביותר של נופש למשפחה כיום, משום שהוא מאפשר להיות ביחד באופן מקרב ואינטימי, ויחד עם זאת לנוח כל אחד עם עצמו. בנוסף, האזור שהכי גדוש בוילות שונות המתאימות לנופש משפחתי כולל גם אינספור אטרקציות במחירים נגישים יחסית, המבטיחים גם בילוי וגם העשרה חינוכית וערכית.

מדוע כדאי לפנות צפונה?

 אחד האזורים הפופולריים ביותר בארץ להשכרת וילות הוא בצפון הארץ. הייחודיות של אזור זה נעוצה גם בנוף עוצר הנשימה שניתן למצוא בדרך כלל באזור הצפון, וכן באפשרות לחוש חופשה אמיתית. אזור ירושלים הינו קסום ביותר לכל אדם שמתגורר בו, אך כמו כל דבר אחר, כאשר מתרגלים – הייחודיות פוחתת. לכן, טיול בצפון הארץ עם כל המשפחה יעזור לשטוף את העיניים בירוק, לנשום אוויר קצת שונה, עם קורטוב של קרירות מהר החרמון והרעננות של הנחלים הרבים הפזורים בצפון, ולצד הקסם של ימת כנרת. הצפון כולל המון אוצרות המרוכזים בשטח יחסית מצומצם. אל תפספסו הזדמנות נדירה להעניק לילדים חוויה של חו”ל ללא הבידוק הביטחוני בנתב”ג.

למידע נוסף אודות חופשה בוילה בצפון עם המשפחה לחצו כאן