העיר העתיקה בירושלים

העיר ירושלים היא אחת הערים הכי עתיקות בעולם. לעיר היסטוריה עשירה שמתחילה עוד בימי התנ”ך. לירושלים ערך מיוחד וקדוש בכל הדתות הגדולות והיא מהווה מרכז תרבותי והיסטורי עשיר מאוד. חופשה בירושלים יכולה להיות מהנה מאוד ובמהלכה ניתן ללמוד על ההיסטוריה של העם היהודי ועל ההיסטוריה של כל תרבות המערב. העיר העתיקה בירושלים היא אחד המקומות בהם חובה לבקר במהלך חופשה בעיר. 

בעיר העתיקה יש מספר רובעים אשר לכל אחד מהם הרבה סמטאות ופינות חמד המלאות בהיסטוריה, תוכן, תרבות וסיפורים מעניינים מאוד. נפלאות העיר העתיקה בירושלים הם שם דבר בכל העולם. לינה באחד ממלונות סמארט הוטלס תאפשר לכם להיות קרובים לעיר העתיקה ולבקר בה בצורה חופשית.

מה יש לראות בעיר העתיקה בירושלים?

אז מה יש לראות העתיקה בירושלים? בעיר העתיקה אפשר לבקר ברובע המוסלמי, ברובע היהודי, ברובע הארמני או ברובע הנוצרי. גולת הכותרת של העיר העתיקה הוא הכותל – השריד הקדוש היחידי מבית המקדש. בכותל אפשר להניח פתק ואפשר גם לבקר במנהרות הכותל שמהוות אתר ארכאולוגי מעניין מאוד ומסקרן. בעיר העתיקה אפשר לבקר גם בשלל כנסיות חשובות ואפשר גם לבקר בשווקים שונים. ההליכה בסמטאות העיר העתיקה יכולה להיות חוויה מאוד מרגשת ועוצמתית. בכל צעד בחלק העתיק של העיר אפשר להרגיש איך היסטוריה של אלפי שנים קמה לתחייה בהווה. לאחר שנסיים לסייר בערב בסמטאות העתיקות נוכל לחזור למלון סמארט הוטלס ולנוח לקראת עוד יום עמוס בפעילות.

חופשה בעיר העתיקה בירושלים – חוויה של פעם בחיים…

חופשה בעיר העתיקה בירושלים היא חוויה של פעם בחיים. העיר העתיקה בירושלים מלאה בניחוחות של עבר והיסטוריה. מי שרוצה להבין את תולדות העם היהודי בארץ ישראל חייב לבקר לפחות פעם אחת בחייו בעיר העתיקה. חוויה זו היא מרגשת לכל אדם בן כל דת. הביקור בעיר העתיקה יכול לכלול ביקור בדרך הייסורים של ישו, הליכה אל הכותל או ביקור בבתים הישנים שיש בסמטאות. לאחר ביקור בעיר העתיקה אפשר לחזור לאחד מבתי המלון בירושלים של הרשת שלנו – סמארט הוטלס ולנוח מהיום העמוס.  לינה בירושלים נפרשת על פני קשת רחבה. ההיצע גדול וקיימים בעיר מלונות רשתיים, מלונות בוטיק ומלונות דירות בירושלים.  אם אתם חפצים במלון זול בירושלים, קיימים גם הוסטלים ובתי הארחה במחירים נמוכים. הרשת שלנו מציעה שלושה בתי מלון בעיר, כך שתוכלו למצוא את המלון המתאים עבורכם.

בסופו של דבר אם אתם רוצים חופשה שיש בה אווירה רוחניות והרבה מאוד עושר של צבעים, היסטוריה וסיפורים כדאי לכם לבקר בעיר העתיקה. ביקור בעיר העתיקה בירושלים מעולם לא אכזב אף אחד והוא יכול להיות טיול מרגש כטיול בר מצווה או כטיול רומנטי, הביקור בעיר העתיקה מתאים בכל גיל ולכל אדם באשר הוא אדם.