חוויה בדואית לכל המשפחה במצפה רמון

חופשה משפחתית צריכה להתאים לכל בני המשפחה ולהיות מהנה עבור כולם. חופשה מסוג זה צריכה להתאים גם לילדים וגם למבוגרים במשפחה. יש הרבה סוגים שונים של חופשות. החופשות המהנות ביותר יכולות להיות בחיק הטבע או במקומות לא שגרתיים. חופשה במדבר יכולה להיות חוויה מעצימה ומיוחדת מאוד עבור כל משפחה. חוויה בדואית לכל המשפחה במצפה רמון יכולה לרגש כל ילד וכל מבוגר ולהפוך כל משפחה למגובשת ומחוברת יותר. חופשה מסוג זה יכולה להיות ייחודית מאוד ומהנה במיוחד אם לנים במהלכה בבית מלון של רשת סמארט הוטלס שנמצא במצפה רמון.

מה זו חוויה בדואית במצפה רמון?

התרבות הבדואית היא אחת התרבויות הכי עתיקות בעולם. חופשה בסגנון בדואי יכולה לכלול טיול במדבר על גבי גמלים, אכילה של מאכלים בדואיים אותנטיים וגם אירוח בדואי מסורתי ולינה בנגב.  פעילויות בסגנון בדואי יכולות להיות מאוד מרגשות ומהנות לילדים ולמבוגרים כאחד. במהלך החופשה ניתן ללון בבית המלון של סמארט הוטלס בעיר מצפה רמון. הלינה במצפה רמון תאפשר לכל משפחה להגיע בצורה נוחה לפעילויות בסגנון הבדואי ולחזור מדי לילה לישון בבית מלון בוטיק מפנק. ביקור במאהל בדואי יכול להיות חוויה מעניינת מאוד שבמהלכה נתוודע לצורת חיים אחרת שקיימת כבר אלפי שנה בארץ ישראל.

יתרונות של חוויה בדואית במצפה רמון במסגרת של חופשה משפחתית

יש הרבה יתרונות לחוויה בדואית במצפה רמון במסגרת של חופשה משפחתית. כל משפחה רוצה שהחופשות שלה יהיו מיוחדות מאוד ואותנטיות. אם נמאס לכם לנסוע לחופשה בחוץ לארץ ולראות את כל מה שמציגים לתיירים שם, אתם יכולים פשוט לבחור בנופש במצפה רמון, חופשה אותנטית מאוד בארץ. חופשה ייחודית בדרום הארץ יכולה לחבר כל משפחה לשורשים שלה. חופשה בדרום היא חופשה מדברית בה הכול יותר איטי ויותר עוצמתי. זוהי חופשה בה ניתן לרדת לים המלח או לראות את אורח החיים המיוחד של בעלי החיים במדבר. 

בחופשה זו אפשר לצאת לטיול ג’יפים משפחתי ואפשר גם לצאת לטיולים רגליים. בחופשה אפשר גם להתאכסן במלון סמראט הוטלס במצפה רמון ולצאת כל יום לחוויה בדואית או לחוויה מרגשת אחרת כמו למשל נסיעה של יום אחד למכתש הגדול או למכתש הקטן. טיול בדרום הארץ יכול להתאים מאוד לרגל ציון חגיגת בר מצווה ולכל אירוע חשוב אחר במשפחה שחשוב לציין אותו בצורה מקורית ומשמעותית מאוד לילדים ולכל בני המשפחה.