מלון בוטיק בירושלים לחוויה אותנטית

מעוניינים לעזוב לרגע את האנרגיה של העיר בה אתם מתגוררים ולגלות את האנרגיה המיוחדת של העיר ירושלים? עייפים מתחושת הפלסטיק והמתכת האופיינית לערים רבות במרכז, ומחפשים לשבור את השגרה של עבודה-בית, בית-עבודה?

זה הזמן לארוז את המזוודות לצאת לחופשה מיוחדת לגוף ולנשמה, כמו שרק ירושלים יכולה להציע. אם כבר נסעתם עד לעיר המוקפת חומה למה שלא תנפשו בה בצורה אותנטית, ובמקום להזמין מקום באחד מרשתות בתי המלון שכבר ראיתם בכל הארץ – התחברו לחוויה האותנטית בבילוי במלון בוטיק מקומי.

להרגיש שאתם נמצאים בעיר הקודש

היופי, הייחוד והעוצמה של ירושלים הינם רק חלק מהמאפיינים הבולטים של העיר. את הקסם של ירושלים אפשר להרגיש דרך הרחובות, המוזיאונים, היקבים, אתרי הקדושה, המסעדות, בתי הקפה, הסמטאות והשכונות הנפלאות, המקומות הרבים בהם ניתן לבקר ביניהם: העיר העתיקה, הר הזיתים, הכותל המערבי, החיזיון הלילי במוזיאון מגדל דויד, מוזיאון המדע, הגן הבוטני, שוק מחנה יהודה וכו’ וכמובן – ההיסטוריה ושפע הסיפורים.

אם החלטתם לבקר בירושלים ואתם מעוניינים ליהנות מחוויה אותנטית מומלץ עבורכם ללון בבית מלון שיגרום לכם להרגיש שאתם חלק מהעיר כך שבסופו של יום מהנה וגדוש פעילויות מעניינות תוכלו להתפנק במלון ירושלמי ומזמין.

מלון בוטיק בירושלים – מה ההבדל בין מלון רגיל ובין מלון בוטיק?

מלון בוטיק בירושלים יאפשר לכם להתרווח במקום שגורם לכם להרגיש שאתם נמצאים בירושלים בכל רגע נתון. מלונות בוטיק בירושלים יהיו שונים ממלונות רגילים ומסחריים שמכילים חדרים רבים, מאכלסים הרבה משפחות (בעיקר בחופשים) ובעלי חדר אוכל עמוס. 

במקום להתהלך בין הבריכה ללובי, בתוך המון רועש בין רגליהם של זאטוטים שברחו מהוריהם, ותיירים רבים המציפים את המלון, נסו חוויה אישית הרבה יותר, המזכירה את הפרטיות של הבית, עם הנופים המיוחדים והאוויר הצח של ירושלים.

מהם המאפיינים של מלונות בוטיק?

מלונות בוטיק יתאפיינו במעט חדרים (באופן יחסי) שמעוצבים שונה זה מזה, במבנה ייחודי ועתיק בסגנון ירושלמי (לפעמים יעמוד מאחורי המבנה סיפור מעניין), ביחס אישי, בפרטיות, בלובי שמציע לאורחים קפה, שתייה קלה, עוגיות טריות וכו’, באווירה מרגיעה, בתקרות גבוהות, במשחקי תאורה עדינים, במוסיקת רקע שקטה, בעיצוב פנים מעניין, במסעדות שף שמקפידות להשתמש בחומרי גלם מתוצרת מקומית, בברים ייחודיים, בחלונות גדולים שמשקיפים אל נוף מרהיב ועוד. מומלץ לבחור בבית מלון בוטיק שממוקם קרוב לעיר העתיקה.

למרות שהאווירה עשויה להחזיר אתכם אחורה בזמן – לעבר שנים קדומות יותר, המלון לא יוותר על הקדמה ויעמיד בפני לקוחותיו מיטות גדולות ואיכותיות, מכונת קפה חדישה, טלוויזית LCD, מיני בר איכותי, בריכת שחייה, סאונה, טיפולי ספא שונים ועוד, כך שהמבקרים יוכלו ליהנות מכל העולמות.

מלון בוטיק בירושלים יאפשר לכם ליהנות מטיול בלתי נשכח שישאיר לכם טעם של עוד ו.. הרי תמיד יש מה לראות בירושלים.