ירושלים היא עיר המציעה חיי לילה עשירים ומגוונים, על אף שרבים נוהגים להשוות אותה לתל אביב, שלא בצדק. ירושלים היא עיר המציעה ערכים שונים לחלוטין מהערכים שלשמה מגיעים לתל אביב, ולצד ערכים אלה מצליחה העיר להציע גם חיי לילה עשירים ומגוונים, שבהם יכול כל אדם למצוא את המענה לצרכי הבילוי שלו. חלוקת העיר לאזורים גאוגרפיים של מזרח העיר, מערב העיר ומרכז העיר, היא חלוקה שכדאי להכיר בחיפוש אחר מלונות בירושלים, וכדאי מאוד להכיר גם בהיבט של היכרות עם חיי הלילה בעיר, שכן האזורים השונים מציעים צורות בילוי שונות, שיכולות להתאים למטרות שונות ולאוכלוסיות שונות.

חיי לילה המתאימים לכל חלקי האוכלוסייה 

בין שאתם משתייכים למגזר הדתי ומחפשים מסעדות כשרות, פעילויות תרבות לציבור הדתי, פעילויות בילוי באזור הרובע היהודי או הכותל, בהתאמה לציבור הדתי, ובין שאתם חילוניים לגמרי ומחפשים את חיי הלילה העשירים והתוססים של ברים, בתי קולנוע, פאבים, מסעדות ומועדונים, ירושלים יודעת להציע לכם את כל הפתרונות, אך כאמור, יהיה עליכם להבין להיכן בדיוק עליכם להגיע כדי לחוות את הבילוי המתאים לכם, ממש כמו התהליך של מציאת בית מלון זול בירושלים, או התהליך של מציאת מלון בוטיק בירושלים, שיהיה למשל ממוקם בדרך כלל באזורים השקטים הסמוכים למרכז העיר, או על קו התפר שבין ירושלים המערבית והמזרחית.

אופי שונה וצורות בילוי שונות בחלקים השונים של העיר 

בבחינת האזורים המרכזיים שיכולים להציע לכם חיי לילה מגוונים אפשר לציין את אזור תלפיות המציע מועדונים מובילים וברים אטרקטיביים, אזור מרכז העיר המתאים יותר לטיולים משפחתיים במדרחוב, מסעדות טובות ברחוב שלומציון המלכה, פאבים וברים המפוזרים סביב משולש הרחובות יפה, בן יהודה וקינג ג’ורג’, וכמובן קירבה רבה מאוד לחומות ולמסלולי טיול ליליים עם פעילויות תרבות מגוונות. אזור עמק רפאים הוא אזור נוסף בו תוכלו ליהנות ממסעדות גורמה ובתי קפה הומים, ולצד זאת גם הרובע היהודי יודע להציע לכם חיי לילה רגועים, בעיקר בתצורה של מסעדות מיוחדות ושקטות.

כל מקומות הבילוי, לרבות בערב שבת ובמהלך יום שבת 

בבחירת מלון בירושלים מבצע הוא יתרון, שיכול להכריע מה הוא בית המלון בו תבחרו ללון, אך בכל הקשור לחיי הלילה, כדאי להכיר את המקומות השונים ואת אופי הבילוי שמציע כל מקום, בידיעה ברורה שכל אחד יכול למצוא את מקום הבילוי המתאים לו, מישיבה שקטה בבית קפה ועד חיי לילה רועשים ותוססים עד השעות הקטנות של הלילה. הדברים נכונים גם לגבי ערב שישי ויום שבת, אם כי בגלל אופיה הדתי של העיר, בימים אלה אתם תפגשו הרבה מאוד דלתות סגורות של מסעדות ובתי קפה, אך לצידן גם אין ספור מקומות פתוחים בהם תוכלו ליהנות גם במהלך סוף השבוע שלכם בעיר.