שפתון מוסיף המון. מדובר בטיפ פשוט אבל סופר-שימושי: תגיעו למצפה עם שפתון נגד יובש בשלוף. כשהחופשה שלכם היא בעיר מדברית חשופה לרוחות שמתנוססת לגובה ממוצע של 714 מטר, סיכוי לא רע שהשפתיים שלכם מעט ייסדקו. שפתון פשוט שאפשר למצוא בכל סופר יעשה את העבודה ויאפשר לכם לחייך נורמלי בתמונות מהחופשה.

תפתיעו את עצמכם. על אף שאילת כבר לא מאוד רחוקה (“רק” שעתיים נסיעה), אי אפשר להגיד שמצפה רמון היא היעד הקלאסי לחופשת בטן-גב. מצפה היא מקום שנועד כדי לטייל, לספוג אווירה מדברית ולראות דברים שלא רואים בכל יום. בהתאם לתיאור הזה, כדאי לנצל את החופשה במצפה לא כדי סתם להימרח במלון, אלא בשביל לעשות דברים שיפתיעו ואף יאתגרו את עצמכם. טיול זריחה, מדורה בשטח, סיור עקרבים לילי או אפילו השתתפות בסדנה של בית הספר לקרקס של מצפה – הנה כמה דוגמאות לפעילויות לא שגרתיות שאפשר להכניס תחת ההגדרה של נופש בארץ, אם אתם נופשים במצפה.

תשקיעו באוכל. אי אפשר לעשות לילה או שניים במצפה בלי לקחת תיק ולצאת לטרוף את הטבע המדהים שמסביב לעיירה. הנה טיפ זהב שנוגע גם למוצ’ילרים עם תיק ענק על הגב, גם לאלה שתמיד נוהגים וגם לכל הסקאלה שבאמצע: תשקיעו באוכל. היציאה לטבע לא אומרת שצריך להסתפק בסנדוויץ מעפן ובשקית במבה. ארזו לעצמכם סט תבלינים מושקע, מאפים איכותיים ואולי אפילו בקבוק יין טוב, אם יש לכם איך לסחוב. גיחה לטבע היא הרבה יותר כיפית כשאוכלים כמו שצריך.

כבו את הטלפון. הגעתם למצפה, גם ככה אתם רחוקים מרוב העולם והקליטה הסלולרית לא מאה. זה הזמן להשלים את המהלך ולכבות את הפלאפון לכמה שעות טובות, או לפחות לשים אותו על שקט. המרחק מהפלאפון יאפשר לכם לשקוע בחוויה להתמסר לחופשה כפי שהיא באמת. כמובן שכדאי להשאיר אותו מוטען ודולק כשיוצאים לטבע בשביל מקרי חירום, אבל בהחלט אפשר לוותר קצת על הזמינות האינסופית. 

יש ברשותכם טיפ שבלעדיו חופשה במצפה לא תהיה שלמה? אנו יותר ממעוניינים לדעת מהו. מוזמנים לשתף אותנו בתגובות מחכימות ומעשירות😊

ברשת סמרט הוטלס שני מלונות במצפה רמון

מלון אבן דרך המלון החדש של רשת סמרט הוטלס, מלון מודרני וחכם המאפשר לאורחים, באמצעות מערכת חכמה, ביצוע צ’ק אין עצמי בכל שעות היום והלילה. במלון 40 חדרי אירוח זוגיים, בעלי סגנון ועיצוב ייחודי, שתי פינות ישיבה (לוביים) מרווחות ונעימות, חנייה בחינם ומיקום מרכזי ומיוחד המשקיף על נוף מדברי שאין שני לו ובקירבה לשביל הכוכבים וגן הפסלים אשר ממוקם על שפת מכתש רמון. 

מלון סוויטות רמון במרחק צעדים ספורים מטיילת המכתש. המלון מציע לכם נוחות ואוירה חמה וביתית עבור חופשה מיוחדת, כזו שתזכרו לזמן רב. אורחים נהנים ממטבח ישראלי אותנטי, בריכת שחייה מחוממת למשך כל השנה, השאלת אופניים חינם, אינטרנט אלחוטי, טיולי ג’יפים, מידע לתייר ורישום לאטרקציות ופעילויות, טיולי מדבר, ביקורים במאהלים בדואים, סנפלינג, ספורט אתגרי ועוד. 

באתר שלנו ניתן להזמין ולקבל הנחה של 5% >> https://smarthotels.co.il/