(1 מכתש רמון. בואו, כמה שלא תאהבו את מצפה וסביבתה, יש אטרקציה אחת שמעפילה על הכל. מכתש רמון הוא בכל זאת הסיבה לשמה התכנסנו כאן, תופעת טבע ייחודית ועוצרת נשימה עם נוף שאי אפשר אפילו להתחיל לתאר במילים. מי ברגל, מי ברכב ומי בתצפית המהממת שעל שפת המצוק: מכתש רמון מציע אפשרויות נהדרות לכל סוגי המטיילים. אפשר להתרשם מחולות צבעוניים ב”חוף של מצפה”, לראות מאובנים ימיים עתיקים בקיר האמוניטים, לתפוס שקיעה נהדרת בהר גמל ועוד מלא אופציות לחובבי הטבע השונים. לא מדובר באטרקציה מומלצת, אלא באטרקציית חובה.

 

(2 בעלי חיים במצפה רמון. תחנת “מאסט” נוספת במצפה היא חוות האלפקות הוותיקה והאהובה. בחווה תוכלו לרכב על סוסים, לצאת לפיקניק מדברי ובעיקר להתרשם מעדר האלפקות והלאמות המיוחד שנמצא שם (אפשר גם להאכיל וללטף!). ניתן להגיע לחאן השיירות וטיול גמלים. ולמי שמעוניין בחוויה פחות תיירותית, אפשר לפגוש מגוון בעלי חיים גם בטבע של מצפה רמון. סיכוי כמעט בטוח שתיתקלו ביעלים מטיילות להם בנחת ברחובות מצפה, ממש כמו כלבים או חתולים בערים אחרות. בטבע שמקיף את העיירה הדרומית ניתן לראות שלל חיות נוספות: לטאות, עופות דורסים, תנים, שועלים ועוד.

 

(3 אור של כוכבים. נוסף על טבע עוצמתי וגיאולוגיה משגעת, מכתש רמון היא גם לא פחות משמורת אור כוכבים! תואר ייחודי שניתן למקומות עם זיהום אור נמוך במיוחד, בהם אפשר לצפות בכוכבים כמו שצריך. אסור לפספס את הלילה במצפה וסתם ללכת לישון. כדאי לנצל את השהות בדרום ולארגן לעצמכם תצפית כוכבים, עצמאית או מודרכת.

 

(4 קצת תרבות. המיקום והאופי הייחודים של מצפה יצרו לה הווי תרבותי חד פעמי, בו פועלים אמנים מעניינים מכל התחומים. בית הספר לקרקס, הבית קפה-גלריה הבקסטייג’, מועדון הג’אז של מצפה ופאב הברך הם רק חלק מהמוסדות המגניבים בהם מצפה התברכה. מי שמזדמן להגיע למצפה ממש בשבוע הקרוב יוכל להנות גם מפסטיבל אינטמידבר, פסטיבל מדברי ותיק שסוחף אליו מוזיקאים מובילים בישראל יחד עם אמנים מקומיים.

 

(5 לשתות משהו קר בלב מדבר. הסצנה הקולינרית במצפה אמנם לא מבוססת כמו בערים גדולות, אך בהחלט יש לה את הפנינים שלה. פאב החבית למשל הוא מקום נהדר להנות בו מאלכוהול איכותי ומאוכל באר טעים. מאפיית לשה היא עוד דוגמה מעולה: פינה מקסימה עם שפע של מאפים נהדרים, שאפשר לקחת לפיקניק אם רק תצליחו להתאפק ולא לזלול אותם על המקום.

בא לך מדבר, הנופים המדהימים שלנו פה והשלווה מדברים אליך?

ברשת סמרט הוטלס שני מלונות במצפה רמון

מלון אבן דרך המלון החדש של רשת סמרט הוטלס, מלון מודרני וחכם המאפשר לאורחים, באמצעות מערכת חכמה, ביצוע צ’ק אין עצמי בכל שעות היום והלילה. במלון 40 חדרי אירוח זוגיים, בעלי סגנון ועיצוב ייחודי, שתי פינות ישיבה (לוביים) מרווחות ונעימות, חנייה בחינם ומיקום מרכזי ומיוחד המשקיף על נוף מדברי שאין שני לו ובקירבה לשביל הכוכבים וגן הפסלים אשר ממוקם על שפת מכתש רמון. 

מלון סוויטות רמון במרחק צעדים ספורים מטיילת המכתש. המלון מציע לכם נוחות ואוירה חמה וביתית עבור חופשה מיוחדת, כזו שתזכרו לזמן רב. אורחים נהנים ממטבח ישראלי אותנטי, בריכת שחייה מחוממת למשך כל השנה, השאלת אופניים חינם, אינטרנט אלחוטי, טיולי ג’יפים, מידע לתייר ורישום לאטרקציות ופעילויות, טיולי מדבר, ביקורים במאהלים בדואים, סנפלינג, ספורט אתגרי ועוד. 

באתר שלנו ניתן להזמין ולקבל הנחה של 5% >> https://smarthotels.co.il/