ישראל היא ללא ספק מעצמת תיירות. הן בקרב תיירים מחו”ל והן בקרב תיירים מקומיים, נחשבת המדינה לאחד מהמקומות בהם הכי כיף לבלות, הכי כיף לטייל ובעיקר הכי כיף ללון. המלונות בישראל הינם איכותיים ובעלי רמה גבוהה מאוד של שירותים ואירוח, ובהתאם לכך ישנו מספר לא מבוטל של מלונות בעלי חמישה כוכבים לכל אורכה של המדינה.

מלונות יוקרה בצפון

המלון הראשון והצפוני ביותר אליו שווה להתייחס הוא מלון כנען ספא בצפת. מדובר במלון המציע מתקן ספא יוקרתי ומהנה, המאפשר לשלל אורחיו להיחשף לטיפולי ספא איכותיים לכל אורך היום. מדובר במלון שאינו מארח ילדים קטנים אשר מתחת לגיל 14, ועל כן מייחד עצמו ממלונות רבים, בהם תוכלו לחזות בהורים מתרוצצים אחרי ילדיהם הקטנים ולסבול מרעש של צווחות מחרישות אוזניים. מלון כנען ספא מאפשר לכם להתנתק ליום אחד או יותר מהילדים, להעניק לעצמכם טיפול מפנק או עיסוי מרגיע, ובעיקר ליהנות מכל רגע בו אתם נמצאים בשטחו. מלון צפוני אחר אליו תוכלו להגיע, נמצא בשבי ציון הסמוכה לעיר נהריה, שם תיחשפו לאחד המקומות היוקרתיים ביותר בישראל, הסוויטות של “פנחס וגסטון”. מדובר במקום בעל מספר מצומצם של ארבע סוויטות, שכל אחת מהן היא סוויטה יוקרתית שמאפשרת לכם ליהנות מבריכת שחיה מחוממת, האט טאב, חדרי טיפולי ספא ובעיקר נוף מרהיב, שמשלב את הירוק של הצפון עם גלי הים הסמוך, ומעניקים תחושה נהדרת לכל אורח במקום.

המלון היוקרתי של תל אביב

אך למרות שלצד מלון כנען ספא והסוויטות של פנחס וגסטון ניתן למצוא מספר מלונות יוקרתיים נוספים בצפון, אין בכלל ספק שרוב מלונות היוקרה מצויים קצת דרומה משם, בעיקר בתל אביב ובירושלים. אם למשל תתורו אחר מלון יוקרתי בתל אביב, הסבירות הגבוהה ביותר היא שתגיעו אל מלון הרודס המרשים, מלון קונספט שעוצב בהשראתן של השנים הראשונות של העיר תל אביב, דבר שבא לידי ביטוי בעיקר בלובי המלון המעוצב כרחוב תל אביבי פסטורלי עם שדרת פיקוסים ארוכה. במלון תמצאו מתחם ספא יוקרתי, בריכה מיוחדת בעלת מי ים שהינה באה בנוסף לגישה ישירה אל חוף הים המרשים של תל אביב ואפילו טרקלין עסקים מפואר, לאלו שיצטרכו לשלב מעט ביזנס יחד עם ה”פלז’ר”.

מהם המלונות האיכותיים ביותר באילת

אם תחליטו להמשיך עד לקצה המדינה, תוכלו לפגוש בכמה מהמלונות הטובים ביותר בארץ, מלונות שהינם שוכנים בעיר הנופש הבולטת בישראל, אילת. העיר אילת מציעה ככל הנראה את המגוון הרחב ביותר של מלונות, כאשר אחד מהמלונות הבולטים בה הוא מלון דן. מלון דן אילת נחשב לאחד מהמלונות הבכירים ביותר בישראל, ומציע אטרקציות רבות לאורחיו הכוללות שלוש בריכות שחייה, ספא מודרני המכיל חמאם טורקי וסאונה פינית ואפילו מגרשי סקווש. מלון נוסף שראוי לציין בעיר הדרומית ביותר של ישראל הוא מלון אגמים. הייחוד של מלון זה הוא בעצם הקונספט הייחודי של חדרים ממש על שפת הבריכה, כך שכל מי שחפץ בכך יכול להגיע ישירות מחדרו להתרעננות במים, זאת בליווי מוזיקה מרגיעה, פינות מנוחה ושייקים נהדרים המוגשים על הבר.