(1 לשה רוח אפייה. לשה היא מאפייה קטנה ומטריפה ברובע האומנים של מצפה רמון. המומחיות שלה היא אפייה מסורתית בעבודת יד, או במילים פשוטות יותר: לגרום לכם לאכול את הפיקניק לפני שתגיעו אליו. עם שפע של לחמים, עוגות וממרחים שווים יש בה את כל מה שצריך בשביל להצטייד ולהתפנק לקראת טיול יום במדבר.

 

(2 מתחם אבן דרך המתחמים המסחריים הגיעו גם אל אזור השיפוט של מצפה רמון, עם מתחם אבן דרך שנחנך לא מזמן. אלא שכאן לא מדובר במפלצת קניות אימתנית אלא במתחם נעים ואלגנטי עם כל מה שצריך בשביל לטייל בנוחות (כולל המלון שלנו שנקרא גם הוא אבן דרך😊). אוכל טבעוני, קינוחים, בירות ועוד דברים טובים – במתחם תוכלו למצוא את כל מבוקשכם הקולינרי ועוד קצת.

 

(3 פאב החבית. אמר כבר מי שאמר ש-“כל העניין הוא לשתות משהו קר בלב מדבר…”. אנחנו מסכימים עם הציטוט הקלאסי ומוסיפים שאם אפשר אז גם למה לא לאכול משהו בצד? פאב החבית הוותיק (פעיל כבר משנת 1987!) מציע תפריט אוכל עשיר ומגוון לצד תפריט אלכוהול לא פחות עשיר עם שלל בירות בוטיק, וויסקי איכותי ועוד. זאת בנוסף על המוזיקה הייחודית והמצוינת שמנוגנת במקום דרך קבע.

 

(4 מקומות אירוח אחרים. זאת הבמה לפרגן למתחרים בתחום האירוח במצפה רמון והסביבה. אמנם לא תקבלו את חווית הלינה של מלונות סמארט הוטלס אבל לפחות תאכלו לא רע. כך למשל, מדברא שבישוב צוקים מציעה לאורחיה ארוחות ערב ובוקר צמחוניות ומושקעות, כמו גם מוצרים איכותיים עבור בישול עצמי. עוד דוגמה רלוונטית היא מלון קדמא שדה בוקר שבשטחו פועלת מסעדה מדברית אותנטית ונעימה עד מאוד.

 

(5 הקצה. השם “הקצה” אמנם מזוהה עם תוכנית הרדיו האלטרנטיבית המפורסמת, אבל זהו גם שמה של מסעדה ביתית נהדרת בלב מצפה רמון. המסעדה מתהדרת בטווח מחירים נגיש לכל כיס, פינת ישיבה נעימה ונוחה ותפריט מזרח תיכוני מנחם שמתחלף על בסיס קבוע. בהחלט נקודה לעצור בה בדרך אל או מהטיול המדברי הבא שלכם.

ברשת סמרט הוטלס שני מלונות במצפה רמון

מלון אבן דרך המלון החדש של רשת סמרט הוטלס, מלון מודרני וחכם המאפשר לאורחים, באמצעות מערכת חכמה, ביצוע צ’ק אין עצמי בכל שעות היום והלילה. במלון 40 חדרי אירוח זוגיים, בעלי סגנון ועיצוב ייחודי, שתי פינות ישיבה (לוביים) מרווחות ונעימות, חנייה בחינם ומיקום מרכזי ומיוחד המשקיף על נוף מדברי שאין שני לו ובקירבה לשביל הכוכבים וגן הפסלים אשר ממוקם על שפת מכתש רמון. 

מלון סוויטות רמון במרחק צעדים ספורים מטיילת המכתש. המלון מציע לכם נוחות ואוירה חמה וביתית עבור חופשה מיוחדת, כזו שתזכרו לזמן רב. אורחים נהנים ממטבח ישראלי אותנטי, בריכת שחייה מחוממת למשך כל השנה, השאלת אופניים חינם, אינטרנט אלחוטי, טיולי ג’יפים, מידע לתייר ורישום לאטרקציות ופעילויות, טיולי מדבר, ביקורים במאהלים בדואים, סנפלינג, ספורט אתגרי ועוד. 

באתר שלנו ניתן להזמין ולקבל הנחה של 5% >> https://smarthotels.co.il/