דבר ראשון, עוד בגדים חמים. מצפה רמון היא עיירה מדברית, וזה אומר שהלילות בה יכולים להיות קפואים. אפילו באוגוסט הערב עשוי להרגיש צ’ילי, ולכן תמיד טוב לדחוף עוד שכבה נוספת למזוודה. מצפה רמון עומדת על גובה ממוצע של 714 מטרים , מה שאומר שהיא גבוהה יחסית וחשופה לרוחות, לכן שווה להצטייד גם בכובעים, חמצווארים ויתר חבריהם.

מהצד השני, המיקום המדברי מתבטא גם בחשיפה לשמש ישירה לאורך כל שעות היום, ובהחלט כדאי לבוא חכמים בשמש. כובע רחב שוליים, קרם הגנה עם מספר גבוה וביגוד טיולים ארוך (רצוי בגוון בהיר) הם ציוד מומלץ ויש שיגידו אף חובה. למים אתם יכולים לדאוג כמובן במצפה עצמה, אבל אם יש לכם בקבוק טיולים שווה רצוי להביא גם אותו.

פק”ל קפה/תה. משהו שלחלוטין ישדרג לכם את החופשה המדברית. מצפה התברכה בסביבה מלאת תצפיות יפהפיות, גבים מטורפים ושלל פינות חמד שכיף לפקוד עם משקה חם. פק”ל לא תופס יותר מדי מקום בתוך התיק, והוא מתאים כמעט לכל ביקור בטבע. חשוב מאוד לא לשכוח עוגיות (אה.. וגם כדאי מגן רוח, כי בכל זאת יש כאן רוחות).

בגד ים. זה אמנם נשמע מפתיע אבל סיכוי לא רע שאתם הולכים לטבול בחופשה הבאה שלכם במצפה. “החוף של מצפה”, גב ילק ועין עקב שליד שדה בוקר, הן רק חלק מהאופציות הרטובות של טיולים באזור מצפה רמון. קל, לא תופס מקום והכרחי במצבים מסוימים – שווה להכניס לתיק ומקסימום לא להשתמש.        

ספר. עכשיו כשאתם בחופשה בדרום הרחוק, זה הזמן להתפנות מכל התירוצים ולצלול לתוך ספר טוב. במצפה רמון פועל “זמן מדבר” שלא רץ לשום מקום ומאפשר לקחת את הדברים בניחותא: המצב המושלם להיכנס לתוך עלילה חדשה ולתת לדפים לרוץ מבין האצבעות, מתנפנפים ברוח המדברית. 

חושבים שהשמטנו פריט חשוב? נשמח אם תספרו לנו מהם הדברים שלכם הכי חשוב להביא לחופשה במצפה, שנדע לעדכן את רשימת הציוד הבאה😊

ברשת סמרט הוטלס שני מלונות במצפה רמון

מלון אבן דרך המלון החדש של רשת סמרט הוטלס, מלון מודרני וחכם המאפשר לאורחים, באמצעות מערכת חכמה, ביצוע צ’ק אין עצמי בכל שעות היום והלילה. במלון 40 חדרי אירוח זוגיים, בעלי סגנון ועיצוב ייחודי, שתי פינות ישיבה (לוביים) מרווחות ונעימות, חנייה בחינם ומיקום מרכזי ומיוחד המשקיף על נוף מדברי שאין שני לו ובקירבה לשביל הכוכבים וגן הפסלים אשר ממוקם על שפת מכתש רמון. 

מלון סוויטות רמון במרחק צעדים ספורים מטיילת המכתש. המלון מציע לכם נוחות ואוירה חמה וביתית עבור חופשה מיוחדת, כזו שתזכרו לזמן רב. אורחים נהנים ממטבח ישראלי אותנטי, בריכת שחייה מחוממת למשך כל השנה, השאלת אופניים חינם, אינטרנט אלחוטי, טיולי ג’יפים, מידע לתייר ורישום לאטרקציות ופעילויות, טיולי מדבר, ביקורים במאהלים בדואים, סנפלינג, ספורט אתגרי ועוד. 

באתר שלנו ניתן להזמין ולקבל הנחה של 5% >> https://smarthotels.co.il/