(1 עין עקב. עין עקב הוא ככל הנראה ההגדרה הקלאסית לנווה מדבר. לא רחוק ממדרשת שדה בוקר, אי שם בלב המדבר מפכפך מעין שהוא גם צלול, גם קפוא וגם מוצל כל ימות השנה. כך שאי אפשר ממש להישאר אדישים לידו ולא לקפוץ לטבילה מרעננת. המסלולים שכוללים את הנקודה הקסומה מגוונים למדי: אפשר לכלול ביקור בעין בתוך יום הליכה קצר מהמדרשה, בטיול ג’יפים או אפילו כחלק משביל ישראל אשר עובר שם. מומלץ להגיע כמה שיותר מוקדם כי המקום פופולרי מאוד וסוחף אליו מטיילים רבים.

 

(2 אטרקציות במכתש הגדול. כפי שלא ניתן להבין משמו, המכתש הגדול הוא לא המכתש הכי גדול בישראל – מכתש רמון עוקף אותו במידות. עם זאת, יש בו שפע של אטרקציות לכל גיל ומין. חניון לילה חולות צבעוניים הוא נקודה נהדרת לערב פויקה או לינה בנגב תחת כוכבים. משם אפשר לטפס את הסנפיר היפהפה ולסיים בקפיצה למים של עין ירקעם האטרקטיבי. גב ימין המוצלח לא פחות נמצא גם במרחק הליכה מאומצת משם. ניתן לשלב את כל האטרקציות בטרק רגלי, בגיחה עם האוטו מנקודה לנקודה או בהשארת טעם של עוד עד לפעם הבאה…

 

(3 המכתש הקטן. המכתש הקטן הוא תופעת טבע שאי אפשר לעמוד בפניה. הצבעים והמרקמים שנוצרו לאחר מיליוני שנות גיאולוגיה לא מותירים אף עין אדישה. בשונה מאחיו המכתשים, את גודלו של המכתש הקטן ניתן לתפוס בעין, ולכן הוא אפקטיבי להבנה של השאלה מהו בעצם מכתש. הטיול במכתש הוא בהחלט למיטיבי לכת, אך ניתן גם לדגום חלקים ממנו עם סיבוב רגלי קצר.

 

(4 פרסת נקרות ועין סהרונים. המסלול הקלאסי של טיולים שנתיים במדבר לא מאכזב אף פעם, גם אחרי או לפני שעוברים את גיל בית ספר. המסלול לוקח אותנו לטבע המדברי עוצר הנשימה של מכתש רמון. כמו רוב נקודות העניין במדבר, גם כאן העונות המומלצות הן החורף והאביב, עם דגש לימים שאחרי שיטפונות. אז המסלול מתחדש בגבים מלאי מים שמוסיפים עוד נפח ועניין לחוויה.

 

(5 אטרקציות נוספות במכתש רמון. לא חסרות אטרקציות במכתש רמון, הגדול שבמכתשים. החל מקיר האמוניטים המרשים ועד לגב ילק הרטוב. מהחול הצבעוני ב-“חוף של מצפה” ועד להליכה נינוחה בטיילת המכתש שבתוך מצפה רמון. אפשר לבלות חופשה שלמה במצפה ולהנות רק מהשפע שמציע מכתש רמון הקרוב והיפהפה.

ברשת סמרט הוטלס שני מלונות במצפה רמון

מלון אבן דרך המלון החדש של רשת סמרט הוטלס, מלון מודרני וחכם המאפשר לאורחים, באמצעות מערכת חכמה, ביצוע צ’ק אין עצמי בכל שעות היום והלילה. במלון 40 חדרי אירוח זוגיים, בעלי סגנון ועיצוב ייחודי, שתי פינות ישיבה (לוביים) מרווחות ונעימות, חנייה בחינם ומיקום מרכזי ומיוחד המשקיף על נוף מדברי שאין שני לו ובקירבה לשביל הכוכבים וגן הפסלים אשר ממוקם על שפת מכתש רמון. 

מלון סוויטות רמון במרחק צעדים ספורים מטיילת המכתש. המלון מציע לכם נוחות ואוירה חמה וביתית עבור חופשה מיוחדת, כזו שתזכרו לזמן רב. אורחים נהנים ממטבח ישראלי אותנטי, בריכת שחייה מחוממת למשך כל השנה, השאלת אופניים חינם, אינטרנט אלחוטי, טיולי ג’יפים, מידע לתייר ורישום לאטרקציות ופעילויות, טיולי מדבר, ביקורים במאהלים בדואים, סנפלינג, ספורט אתגרי ועוד. 

באתר שלנו ניתן להזמין ולקבל הנחה של 5% >> https://smarthotels.co.il/