הסדרי נגישות ברשת מלונות סמארט
רשת מלונות סמארט פועלת רבות להנגיש את שירותיה לציבור האנשים עם מוגבלות במטרה להעניק חווית שירות העונה לצרכיהם הייחודיים.
אנו פועלים על פי המוגדר בתקנות נגישות השירות באופן הדרגתי עבור כלל מלונות הרשת.
נציגי שירות הלקוחות ישמחו לספק מידע מפורט עבור הסדרי הנגישות הקיימים בכל אחד ממלונות הרשת.
במסגרת החוק, פועל, ברשת רכזת נגישות: נטלי דוידוב
במידה ונתקלתם בבקשות מיוחדות בנושא נגישות נשמח אם תפנו אלינו באחת מהדרכים הבאות:
– בטלפון: 08-6588884
– בדואר אלקטרוני: natali@smarthotels.co.il
הצהרת הנגישות מעודכנת לתאריך 25.12.2023
במידה וישנן שאלות, הצעות לשיפור, נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע.
נגישות באתר Smart Hotels
“רשת מלונות סמארט“ מתחייבת לספק לקהל הרחב הגולש באתר, תוכן נגיש ולכן אנחנו פועלים לעדכן ולהטמיע את כללי הנגישות, בהתאם לעקרונות תקן הנגישות ככל שניתן. האתר מותאם לדרישות הנגישות של ארגון W3C לרמה 2 (AA). בקישורים תמצאו את פירוט התנאים בהם עומד האתר בעברית ובאנגלית. בנוסף, האתר נבנה לפי התקן של W3C ל– CSS ו .HTML
כיצד לגלוש באתר בקלות? – ניתן לנווט קדימה באתר בעזרת כפתור ה-TAB . כדי לנווט אחורה יש ללחוץ על צירוף המקשים SHIFT + TAB. – לפני תפריט הניווט הראשי של האתר ישנו כפתור נסתר המופיע כאשר הוא מקבל את פוקוס המקלדת. לחיצה עליו תפתח מעין חלון פופ-אפ. בתוך החלון יופיע התפריט של האתר. ניתן לסגור אותו בעזרת לחיצה על כפתור – – “ESC” במקלדת או בעזרת כפתור סגירה שנמצא בסופו. ניתן לנווט בתוכו גם בעזרת חצי המקלדת הקטנים (למעלה ולמטה). – בתפריט הראשי ניתן לנווט בעזרת TAB ו– SHIFT + TAB . – בתפריט הנגישות, ישנם כפתורים לשינוי גודל הכתב, כפתורים לשינוי צבעי האתר, לצורך הקלה בצפייה, הגדלת תצוגת האתר ב 200% , הדגשת קישורים, ביטול הנגישות באתר והגדרות נוספות. – כדי להקל על הזנת מידע בתוך טפסים באתר, קיים באתר כלי עזר ייעודי, המגדיל את הטקסט בזמן ההקלדה בתוך השדות בטופס. הכלי פועל כך שהוא נפתח ונסגר באופן אוטומטי כאשר נמצאים בתוך אחד מהשדות בטופס, ואינו מפריע כלל למילוי הטופס. – את תפריט הנגישות ניתן לסגור ולפתוח באמצעות 10F
ניווט בין אזורים האתר מחולק לאזורים כגון אזור תוכן מרכזי או אזור תפריט צדדי. בתחילת כל אזור ישנה כותרת ברמה 5, המציינת את שמו של האזור אליו הגעתם. חלק מהכותרות הם גם לינקים המשמשים אתכם לדילוג מעל אותו אזור ובכך יסייעו לכם להגיע מהר יותר אל התוכן המבוקש. לדוגמה ישנה אפשרות לדלג מעל התפריט הראשי.
האתר נבדק באופן קבוע כדי להבטיח את תחזוקת נגישות האתר.
נתקלת בבעיה? ספרו לנו! אנחנו משתדלים לשמור ולתחזק את האתר ברמה הטובה ביותר. במידה ומצאת ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר ובנושא הנגישות בפרט, אל תהססו לדווח באמצעות טופס צור קשר . כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר בבקשה צרפו פרטים מלאים ככל שניתן:
– תיאור הבעיה. – סוג וגרסה של הדפדפן. – מערכת הפעלה. – סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם). – באיזה דף גלשתם? – מהי הפעולה שניסיתם לבצע? – אנחנו נטפל בבעיה ונחזור אליך בהקדם עם פרטים על טיפולה.
נגישות במלונות רשת Smart Hotels
מלון גירוזלם אין
אזור המלון והחנייה :
מלון קטן עם 25 חדרים בשלוש קומות והשטח הציבורי הוא רק אזור הלובי והגג.
חדרי המלון ממוקמים בשלוש קומות, אין מעלית בבניין, עליה לחדרים באמצעות המדרגות.
שלושה מסך כל החדרים במלון נמצאים בקומת הכניסה ליד הלובי ללא מדרגות.
למלון אין חנייה , מסביב למלון יש כמה מקומות חנייה פרטיים בתשלום .
ישנו חדר אחד המותאם לנכים. ( אחד מתוך השלושה ליד הקבלה )
בעלי מוגבלויות משובצים (בתיאום מראש, ועל בסיס מקום פנוי) .
הקבלה וחדר האוכל :
ניתן להגיע באמצעות שביל מונגש אל הכניסה לקבלה.
סיוע לאורחים :
בקבלה, הממוקמת בכניסה למלון ניתן לבקש בכל עת את עזרת הצוות בנושאים שונים.
מלון מונטיפיורי
אזור המלון והחנייה :
מלון שקט במרכז העיר ירושלים, במלון יש 56 חדרים ממוקמים בשבע קומות . והשטח הציבורי הוא רק אזור הלובי והגג ( לשים לב הגג לא נגיש ).
יש מעלית אחת במלון שמגיעה עד קומה שש.
למלון אין חניה, אורחים חונים בחניונים בקרבת מקום בתשלום.
ישנו חדר אחד המותאם לנכים.
בעלי מוגבלויות משובצים (בתיאום מראש, ועל בסיס מקום פנוי)
הקבלה וחדר האוכל :
ניתן להגיע באמצעות שביל מונגש אל הכניסה לקבלה , החדר אוכל נמצא גם כן באותו קומה ( אזור הלובי במלון משמש גם אזור לאוכל במיוחד למוגבלים שמתקשים להעלות על המדרגות ).
בחדר האוכל קיימים שולחנות נגישים .
סיוע לאורחים :
בקבלה, הממוקמת בכניסה למלון ניתן לבקש בכל עת את עזרת הצוות בנושאים שונים.
מלון אייל
אזור המלון והחנייה :
מלון יפה במרכז העיר ירושלים, במלון יש 68 חדרים ממוקמים בארבעה קומות .
סה”כ קומות במלון תשע קומות ( שתי קומות תת קרקעיים פלוס קומת הכניסה פלוס קומת החדר אוכל פלוס ארבעה קומות לחדרי האורחים פלוס קומת הגג).
יש שתי מעליות במלון ( אחת מהן מגיעה עד לחניה בקומה מינוס אחד )
למלון יש 16 מקומות חנייה רגילים וחניה אחת לנכים , ( כל מקומות החניה הם על בסיס מקום פנוי ,אורחים שמגיעים לאחר תפיסת כל מקומות החניה במלון, חונים בחניונים בקרבת מקום בתשלום ).
החניון במלון הוא חניון תת קרקעי נגיש ( שתי קומות מתחת לקומת הכניסה ) .
ישנם שני חדרים המותאמים לנכים.
בעלי מוגבלויות משובצים (בתיאום מראש, ועל בסיס מקום פנוי)
הקבלה וחדר האוכל :
ניתן להגיע באמצעות שביל מונגש אל הכניסה לקבלה , החדר אוכל נמצא בקומה ראשונה -ישנה מעלית.
בחדר האוכל קיימים שולחנות נגישים.
שטח ציבורי :
אזור הלובי וגג המלון היפה אלו שתי המקומות שמשמשות שטח ציבורי לאורחי המלון ( שניהם נגישים ).
סיוע לאורחים :
בקבלה, הממוקמת בכניסה למלון ניתן לבקש בכל עת את עזרת הצוות בנושאים שונים.
מלון lago
אזור המלון והחנייה
מלון לאגו משתרע על שטח של כ –דונם. חדרי המלון בקומות המלון
קומה ראשונה – 101 ועד 111
קומה שנייה – 201 ועד 214
קומה שלישית 301 ועד 314
והשטחים הציבוריים פזורים בקומת הלובי 980 מטרים – כולל חדר האוכל.
ובקומת הגג פינות ישיבה עם נוף לעיר ולכנרת – קומה רביעית
ואת כולם מקשרת מעלית.
כל חדרי המלון ממוקמים בקומות וישנה הגישה בעלייה במעלית ו/או בחדר מדרגות, בהתאם לקומה הרצויה.
למלון מספר רב של חניות כולן נגישות לנכים, החנייה במלון אינה כרוכה בתשלום.
ישנם 2 חדרים המותאמים לנכים – בקומה ראשונה, ובקומה שלישית.
הקבלה וחדר האוכל
בחדר האוכל קיימים שולחנות נגישים הכוללים שטח חופשי לכיסאות גלגלים.
סיוע לאורחים
בקבלה, הממוקמת במבנה המרכזי בקומת הקרקע, קומת הלובי, ניתן לבקש בכל עת את עזרת הצוות בנושאים שונים, לדוגמא:
הזזת ריהוט בחדר, מילוי טפסים, נשיאת ציוד לחדר האירוח, התמצאות ברחבי המלון, הגשת מזון בחדרי האוכל.
מלון סוויטות רמון
אזור המלון והחנייה
חדרי המלון מחולקים ל2 בניינים, מבנה ראשי בעל 3 קומות ללא מעלית, בחדרים בקומת הקרקע הגישה כרוכה בעליית כ- 5 מדרגות. במבנה השני יש 4 קומות עם מעלית, במבנה זה יש חדר המותאם לנכים.
מול המלון קיימת חניה ציבורית הכוללת חניות נכים, החנייה כרוכה בתשלום.
הקבלה וחדר האוכל
הקבלה וחדר האוכל נמצאים במבנה הראשי של המלון.
מכל החניות ניתן להגיע באמצעות שביל מונגש אל הכניסה לחדר האוכל ולקבלה.
ישנה כניסה לחדר האוכל, נגישה לנכים, ואליה ניתן להגיע באמצעות שביל מונגש. ישנם שירותי נכים במבנה של הקבלה וחדר האוכל.
במבנה המרכזי במלון מצויים הקבלה, לובי, שירותים (כולל שירותי נכים), כלל המקומות המצוינים – נגישים לנכים בכיסא גלגלים.
בעלי מוגבלויות משובצים (בתיאום מראש, ועל בסיס מקום פנוי) בחדרים המותאמים לכך.
סיוע לאורחים
בקבלה, הממוקמת במבנה המרכזי בקומת הקרקע, ניתן לבקש בכל עת את עזרת הצוות בנושאים שונים, לדוגמא:
הזזת ריהוט בחדר, מילוי טפסים, נשיאת ציוד לחדר האירוח, התמצאות ברחבי המלון, הגשת מזון בחדרי האוכל.
בחדר האוכל קיימים שולחנות נגישים הכוללים שטח חופשי לכיסאות גלגלים.
מלון אבן דרך
אזור המלון והחנייה
מלון אבן דרך ממוקם ב2 הקומות העליונות של מתחם אבן דרך במצפה רמון.
26 חדרים ממוקמים בקומה הראשונה ו14 בקומה השניה. הגישה לחדרים באמצעות מעליות.
סביב מבנה המלון קיימת חניה ציבורית הכוללת חניות נכים, החנייה כרוכה בתשלום.
ישנו חדר אחד המותאם לנכים.
לובי ומרפסת
בקומה הראשונה במבנה קיים לובי הנגיש לכיסא גלגלים עם שולחנות ומקומות ישיבה ובו שירותי נכים.
המרפסת ממוקמת בקומה השנייה ובה פינות ישיבה, עם גישה לכסא גלגלים.
בעלי מוגבלויות משובצים (בתיאום מראש, ועל בסיס מקום פנוי) בחדרים המותאמים לכך.
סיוע לאורחים
בלובי בקומה הראשונה ישנו טלפון באמצעותו ניתן להתקשר לקבלה במלון רמון ולבקש בכל עת את עזרת הצוות בנושאים שונים, לדוגמא:
הזזת ריהוט בחדר, מילוי טפסים, נשיאת ציוד לחדר האירוח והתמצאות ברחבי המלון.